kimdewereldrond.reismee.nl

Nog maar 2 nachtjes slapen

Ja het is zo ver! Mijn eerste stukje en ook weer een extra vinkje op De to-do lijst.

De afgelopen paar weken stonden vooral in het teken van inpakken, verhuizen, dag zeggen, stressen en lijstjes maken. Het is voorbij gevlogen! Maar de lijstjes zijn nu af, de gedagjes zijn gezegd en de datum van vertrek is nog maar twee nachtjes slapen. Ik heb er super veel zin in al besef ik nog steeds niet helemaal dat het nu eindelijk echt gaat gebeuren! Ik hoop jullie via deze weg op de hoogte te kunnen houden van alles wat ik mee maak.

Nu eerst nog spullen voor een jaar in die rugzak krijgen.....

Reacties

Reacties

Anneke

Lieve Kim, toch gelukt!! Nu nog maar 1 nachtje slapen:). Succes met de rugzak vandaag. Xxx

oma Netty

Lieve Kim,Heel veel sterkte en geluk gewenst op deze reis!

Sanne

You can do it, Kimmie! Mijn gevoel op het moment is een combinatie van trots en verdriet, want wát is het ontzettend gaaf dat je dit gaat doen, maar wat ga ik je verschrikkelijk missen. Ik zie je gelukkig al over anderhalve maand in Vietnam (*insert cocktail-, bikini-, palmboom- en ondergaande zon-emoji's*)!
XXXXXXXXX

Malou

Super leuk Kim, we gaan je volgen!! xx

Yvonne

Lieve Kim, toppertje!!! Wens je een onwijs mooi avontuur. Uiteraard ga ik je volgen. Over een jaar zie ik je weer. Het geeft mij de tijd om extra te oefenen met golfen???? Knuffel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!